اگر استاد شوم


 

اگر استاد شوم سر موقع به کلاس می آیم تا مجبور نباشم تا یک ساعت بعد از وقت تعین شده در برنامه کلاسی دانشجویان را نگه دارم

10 جلسه از کلاس های یک ترم را به دلایل شخصی لغو نمی کنم تا مجبور باشم در یک جلسه 206 صفحه کتاب را بدون توضیح تدریس کنم

بین دانشجویان پسر و دختر فرقی قائل نمی شوم و دانشجویان پسر را نیز در مباحث حضور و به پرسش انها پاسخ خواهم داد

جنانچه دانشجویی از من سوال پرسید و جواب انرا بلد نبودم عقدهایم را سرش خالی نمی کنم

چنانچه صد بار مجبور به توضیح مطلبی شدم آنرا توضیح خواهم داد (در صورت در خواست دانشجو)

نمره 20 که ارثییه پدر بزرگم میباشد به دانشجویان درسخوان میبخشم

بازدید علمی خواهم گذاشت و از ابزار نوین علمی و شیوه های مدرن تدریس استفاده خواهم کرد

نمره پایان ترم را بر اساس میزان پاچه خواری و تیپ و قیافه دانشجویان تعیین نمی کنم

دانشجویان لوس خنک و بی مزه را از کلاس با شتل به بیرون راهنمایی می کنم مخصوصا اونهایی که فکر میکنن عقل کل هستند

دانشجویانی که کلمه استاد رو اینجوری که داخل پرانتز نوشتم(Ostaaaaaad) تلفظ میکنن ...

در حد توانم به کلیه دانشجویان در تمام زمینه ها کمک میکنم و در حد توان در نمره دادن به آنها ارفاق خواهم کرد

از طریق همین پست از کلیه اساتید محترم تقدیر و تشکر میکنم که علم خود را به دانشجویان منتقل میکنند

این پست به منظور انتقاد از اساتیدی میباشد که نگاهشان به دانشجویان مانند نگاه ...

با تقدیر و تشکر مجدد از اساتید محترم این نکته را نیز باید بگویم که بعضی از دانشجویان که خودم در صدر آنها میباشم متاسفانه فرهنگ دانشجویی ندارند.

همچنین از کلیه اساتید محترم جهاد دانشگاهی جناب استاد کوهکن استاد واحدیان استاد جمالی استاد اکبری استاد بنده قرائی و سایر اساتید محترم رشته حسابداری به ویژه استاد عزیزم  جناب استاد زحمتکش  که انگیزه درس خوندن رو در من ایجاد کرد تقدیر و تشکر میکنم.

ایشالله هر جا هستند سرافراز و پیروز باشند.

شما اگه استاد بشید چیکار میکنید؟



نظرات شما عزیزان:

ahmad
ساعت17:39---7 دی 1390
سلام ایول به تموم استاد های با معرفت
به ما هم یه سر بزن
مطالب جالب بود


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت12:54---9 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااام
مرسی اومدی
نگفتی هستی یا نه طرحو؟؟؟
خوب هرجورراحتی!!!


مبهم
ساعت11:19---23 آبان 1390
مطلبتون خیلی جالب بود بازم از این مطالب بذارید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط MOHSEN

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 18130
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1